بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

حالم عوض میشه

وقتی به دنبال یه تغییر میگردی

وقتی از اینی که هستی خسته ای

وقتی دیگه حالت داره از خودن بهم میخوره

دنبال یه چیزی میگردی که حالتو بهتر کنه

عوضت کنه

اما هیچی پیدا نمیکنی




پ.ن. بعضی وقتا با خودم میگم کاش چاه بودم و میگرفتم بعد یه چاه بازکن میومد وبازم میکرد.

خیلی حال میداد.

نظرات 4 + ارسال نظر
پروا 1391,05,14 ساعت 22:48 http://parvaa.blogsky.com

akh gooofti...

یعنی پی نوشت خدا بود!!!!!!!

وقتی به دنبال یه تغییر میگردی

وقتی از اینی که هستی خسته ای

وقتی دیگه حالت داره از خودن بهم میخوره

دنبال یه چیزی میگردی که حالتو بهتر کنه

عوضت کنه


بیا خونه ی ما موهایت رو رنگ کنم !

من نوکرتم
احساس میکنم حالم داره خوب میشه

پ . ن ات تو حلقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد