بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

برونکا

http://s2.picofile.com/file/7619476234/booroonka.jpg


بیشتر دوستانی که میشناسم چوبینو یادشونه.یکی از شخصیت های کارتونی که هیچ وقت از یادم نمیره همین چوبینه.

آخرش هم نفهمیدم مامانشو پیدا کرد یا نه و این که برونکارو شکست داد، نداد، اصلا چی شد آخرش!

الآن هم که دارن کارتون قدیمیارو دوباره تو تلویزیون پخش میکنن، خبری از چوبین نیست.

نمیدونم چرا اما به نظرم برونکا یکی از نمادهای شیطون پرستا بوده و ما نگاه میکردیم.

من که هنوز ازش میترسم.

میترسم.

نظرات 7 + ارسال نظر

من یادم نیست ... نمیدیدم خوب ...
ولی مادرش رو می یابه عکساش تو نت هست مجاز نبوده این قسمتش پخش شه که مادرش رو می یابه!

یاد پست پگاه درباره ی شیطان پرستی افتادم!

یکی از مشکلات من این است که قسمت آخر هیچ کارتونی رو ندیدم
یعنی فکر کنم کلا پخش نمیکردن !
یه عمر ما رو گذاشتن تو خماری

زیاد پای سخنرانی های دکتر رائفی پور نشستی دوستم !

من چوبین رو خیلی دوست داشتم
وقتی برونکا رو نشون میداد از ترس خشک میشدم !

من هنوزم که هنوزه از برونکا میترسم.

رهگذر جون ، خیلی ممنون که یاد پست من افتادی

من یدم نیست میترسیدم یا نه
ته کارتن ها رو هم نشون نمیدادن که ما قوه تخیلمون قوی بشه. همه چی برامون open ended باشه یه جورایی

رهگذر: یحتمل داره به سن شما قد نده این کارتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد