بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

زندگی

ز ن د گ ی  

اگه به کلمه بالا یه ن اضافه کنیم میشه زنندگی. 

چه جوری میشه که زندگی واسه آدم زنندگی بیاره. 

وقتی دوست نداشته باشی تو موقعیتی که هستی باشی؟ 

وقتی به یکی دیگه فکر کنی؟ 

وقتی همه چی ارزششو نداشته باشه؟ 

وقتی... 

راستی کی این حالت پیش میاد؟ 

 

یابه قول خواننده اون ور آبی، مثل وقتی که زن نمیسازه! 

 

پ.ن همسرم این آهنگو همش میذاره

نظرات 9 + ارسال نظر

الان خوبی؟ بدی؟ راضی ای؟ راضی نیستی؟ چی؟

خوبم
همه چی آرومهههههه

شقایق 1391,10,28 ساعت 23:48 http://paeez66.blogfa.com

سلام مجدد عزیزم
من تصور کردم خودم رو معرفی کردم
محبوبه هستم ..یادته من رو ..سال سوم با عصا میومدم مدرسه..البته یه زمانی هم تو دبستان باهم همکلاسی و دوست بودیم
تو وبم به اسم مستعار مینویسم بنابه دلایلی

سلام دوستی
یادم افتادی
چه خبرا؟

چرا کامنتهای من ثبت نمیشن ؟

شقایق نمیخواد اینقدر آدرس بدی !
کسی تو رو یادش نرفته !

هدف همسرت از شنیدن این آهنگ به طور مرتب چیه !؟

شاهین نجفیه دیگه

تف به این زندگی که با یه نون اضافه میشه زنندگی !

چی میشه واقعا زندگی به زنندگی میرسه؟
سخت میشه ... غیر قابل تحمل میشه یا چی!
***
وقتی زن نمیسازه طبیعتا مرد هم نمیتونه بسازه بنابر این جفتشون میسوزن :دی

گفتم که بهش "ن" اضافه میشه

با نظر پگاه موافقم چه جور زندگیه که نون اضافه این بلا سرش میاره!

فراخوان انشانویسی
دعوتی دوستم

مقسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد