بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

لیاقت!

اولی: زیاد بهش رو نده!

دومی: راست میگه لوسش نکن!

من: راست میگی خیلی برخوردم اشتباهه!


اولی: فقط به خودت توجه کن.

دومی: اول خودت بعدم خودت...

من:باشه.


پ.ن. به حرفاشون گوش دادم جواب داده تا الآن.

واقعا که آدمی زاد عجب چیزیه!؟

واسه همینه خدا زیاد بهمون رو نمیده.

نظرات 5 + ارسال نظر

اتفاقا خدا به خیلی ها زیادی رو میده ولی آدمای خوب نمی ذارن زیادی خدا بهشون رو بده :دی

به آدما باید فرصت داد ... رو نه!

بعله بعله ...

واسه همینه خدا زیاد بهمون رو نمیده.
نمیشه که اون خداست نباید مثل ما باشه!

منظورت اینه که یه نفر داره ترک میکنه!؟

طوفان 1392,02,18 ساعت 11:30

برعکس فک کنم زیادی روداده که هر کاری می خوایم می کنیم

اینم حرفیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد