بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

گیج گیجا که میگن ماییم!!!

یه ساله اومدیم سر خونه زندگی مون.

تازه دیروز فهمیدم که یه انباری هم داریم.

یعنی اگه صاحبخونه طبقه بالایی مون نیومده بود که پشت بوم رو تعمیر کنه و من نمیرفتم بالا تا کمکش کنم و اون در مورد تاریخچه ساختمون بهم توضیح نداده بود(یه نفس بخونین) ما چه میدونستیم که اون انباری تو همکف مال مائه!

هان!

بازم خوبه بعد 5 سال نفهمیدیم

نظرات 5 + ارسال نظر
طوفان 1392,02,06 ساعت 15:46

سلام

خوش اومدی بی معرفت...

به ما هم سری بزن

نمی تونم جلوخودموبگیرم:خیلی دلم تنگیده بودبرات...

سلام
لطف داری
سر زدم ولی نتونستم نظرمو ثبت کنم

واقعا ؟!

با عرض شرمندگی باید اعلام کنم انباری پیچید
صاحبخونه پایینی مون میگه تو سند اونه
می بینی خواهر
مردم دزدن اصلا

میگم دوستم میشه لطفا من یه سری وسایلم رو بیارم بذارم تو انباری شما !؟!

خوب دیگه با خیال راحت می تونید بچه دار بشید !
کلی جاتون باز میشه

خوشحال شدم واقعا
انباری یه نعمت است خدا به هر کسی نمیده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد