بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

تهران من ازتوهیچ نمیخواهم!

حالم از اینترنت فاکی مون بهم میخوره.

البته معذررت میخوام بی ادبی کردم.

دل و دماغ نوشتن نداذم.

نظرات 10 + ارسال نظر

اینترنت معمولا اینجوریه دیگه ...
کاریش هم نمیشه کرد ...

fars 1391,12,11 ساعت 23:34 http://www.fars.eoo.ir

96523012655گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

tofan 1391,12,16 ساعت 19:36 http://nevergiveup.blogsky.com

سلاااااااااااام خانمی

خیلی بی معرفتی...

معلومه یهوچت شد...؟

حال من هم

البته نمیدونم از اینترنته یا از حاملگی!

طوفان 1391,12,24 ساعت 11:28

الهی ...
پگاه خانم راست میگه...
مبارکااااا

طوفان 1391,12,25 ساعت 09:27

چند وقتیه انگار قسمت نیست

چیزی بگم... خیلی دلم ریشه

هی با خودم می گم تو یه مردی

یه کم تحمل کن درس می شه



حالم رو این روزا که می پرسن

میگم خودم خوبم... دلم خوبه

آدم بدون شعر یه سنگه

برنوی بی باروت یه چوبه



از عشق می ترسم تو این روزا

عشقی که اول آخرش سوزه

باید سیاوش باشی تا رد شی

اسبت که چوبی باشه می سوزه



من واسه چیزایی دلم تنگه

که خیلی پاک و بی نشون بودن

اون دستای سرد و زمختی که

با نخل و شبدر مهربون بودن



من بچگی هامو دلم می خواد

مشتی پرستو یه کمی گنجشک

مادر بزرگم رو ... که پر زد رفت

از بس تو این دنیا نمی گنجشک



اون بند پهن مشکی چرمی

که باش در مشکو ببندم کو

جوجه خروس لاری ام چی شد؟

پروانه های پشه بندم کو؟



خونم کثیفه دود این شهره

حس می کنم دلگیر و افسردم

ای کاش می شد با پسر داییم

بازم انار دزدی می خوردم



دلگیرم از این شهر و آدمهاش

از اومدم اینجا پشیمونم

بابام داره نخلا رو آب میده

من... خاک بر سر ... توی تهرونم

همین.....


خانمی

آپـــ ـــ ــ ــــ ـ ــــ شودیگه دلم برات تنگیده آبجیـ ـ ـ ــ ـــ ــــ(آه)

راستی سال نوت هم جلو جلو مبارکــــــ ــ ـــ ــ ــ

خوب باشـ ــ ــ ــ ـــ ـ ـی...

سال نو مبارک

مشکل اینترنتت حل نشد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد