بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

دبیرستان شهید صدوقی

یادش بخیر اون وقتا که یه دانش آموز کوشا و مودب بودیم. 

بهمون برگه میدادن که بدیم به اولیا تا از آمد و رفتمون اطلاع پیدا کنن که مثلا این ماه دلبندتون یه کم دیر میاد  یا زود میاد و از این چیزا. 

ماهم واسه اینکه زحمت نشه خودمون میخوندیم و امضاش میکردیم.  

من اصلا یادم نمیاد کسی بهم دیکته گفته باشه. خودم به خودم دیکته میگفتم، نمره هم میدادم. 

خدایی هم تقلب تو کارم نبود چه برسه به این کاغذ بازیا که غیرتم اصلا قبول نمیکرد!

 ایدئولوژیم هم این بوده که:

"اولیا مگه بیکارن و تازه این منم که دارم درس میخونم و باید من کمک حالشون باشم نه اینکه وقتشونم بگیرم." 

 

 پ.ن.1 بچه مدرسه ای های الآن رو ببینید هنوز تو نوشتن قستنطنیه مشکل دارن. من اول دبستان بودم این لغتا واسه زنگ تفریحم بود. 

پ.ن.2 شما اصلا قسطنطنیه رو به من نشون بده!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
ف 1391,10,27 ساعت 19:13 http://zigzagwords.blogsky.com/

تازه اینجوری کمترم حرسشون میدادیم والاا ...

مگه قستنطنیه درست نیست !؟

خودمم شک کردم دوستم؟!

عزیزمی تو که مثل آدم های قدیم یه سری اشیا عتیقه رو جمع میکنی دوستم !!!

اوخی چه کار خوبی میکردید شما کدی
۱: شما تیز هوش بودید خوب :دی
۲: تو ترکیه اینا باید باشه :دی

شقایق 1391,10,28 ساعت 00:47 http://paeez66.blogfa.com

سلام نویده عزیز
چقدر دلم برات تنگ شده بود
چه یادگاری جالبی نگه داشتی ..تاریخش رو میبینم یاد اونروزا میافتم..هنوز با عصا راه میرفتم..چقدر مزه میداد این ماه رمضون و افطاری و سحری و کنارهم بودنا ..هرچند من اون سال معاف بودم از روزه گرفتن
شنیدم عقد کردی ..خیلی بهت تبریک میگم خوشبخت بشی خانم
مواظب خودت و خوبیات باش

سلام شقایق عزیز
اگه بگم نشناختمت دعوام نکن خب
آخه اومدم وبلاگتم دیدم ولی به جا نیاوردم.

البته خودت فرمودی که: نه من انم که برنجم نه تو انی که برانی...

این زود تعطیل شدنه رو خبر میدادن که نریم یللی تللی و کوچه گردی و خدای نا کرده ....

بعد تو این رو نگه داشتی واقعا؟ من که اصلا یادم نبود از این چیزا بدن بهمو.
بعدم من از اون بچگی به شدت قانون مدار بودم. اگر میگفتم ولی باید دیگته بگه، ولی باید دیگته میگفت. اگر میگفتن امضا کنه باید امضا میکرد.

شقایق همون محبوبه گوهرشناس است

دستت درد نکنه
خدا خیرت بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد