بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

خلاف فور اسپید

زنگ زدم آژانس گفتم ماشین میخوام و اونم گفت تا یه ربع دیگه میفرسته. یه پراید سفید. رفتم پایین منتظر شدم تا بیاد. خیابونی که آژانس توشه تا خیابون ما یه یه مسیر مارپیچی داره. راننده هه یه جوری این مسیرو یه کله اومد و ترمز کرد دم پای منو دو تا بوق زد که آبجی بپر بالا من خشکم زده بود. 

اولش خواستم سوار نشم ولی دیر شده بود و باید سوار میشدم. نشستم و سلام دادم و جواب سلاممو دادو گف: کجا میری آبجی؟ مقصدو گفتمو آقا گازی داد که دیدم سر اتوبانیم. 

من کلا آدم عشق سرعتم ولی این آقای راننده همچین پلاک به پلاک میکرد که که دستام از عرق یخ زده بود. تازه تو این شوماخر بازی اس ام اس هم میزد. اصلا هم جلورو نگا نمیکرد و خیلی ریلکس پلاکشو میچسبوند به ماشین جلویی و گوشیشو نگاه میکرد!

اما خداروشکر منو سالم به مقصد رسوند. 

شب که در موردش با م.ج. صحبت کردم گف یارو خلاف میکنه ولی آدم خوبیه. 

 

پ.ن. نتیجه اخلاقی اینکه خلاف چیز خوبیه و اصلا هم که همه میگین خلافکار بده و اخه اصلا هم اینطور نیست.

نظرات 7 + ارسال نظر

باز خوبه دست فرمونش خوب بوده
ببینم، همه جای ماشینش سالم بود؟ تصادف مصادف نکرده بود قبلا؟

نه بابا دراش که تق تق میکرد. تازشم بهش میخورد سالها روی آب رو ندیده بود!

بسیار کار پسندیده ای کردی تاییدیه اینجا رو برداشتی. میتونیم بیایم شلوغ کنیم :دی

هدف ما جلب رضایت شماست

emma 1391,04,27 ساعت 16:45 http://emma834.blogfa.com

wow che jaleeeeeeeeeeeb
miam behet sar mizanam khanomi

سهیلا 1391,04,27 ساعت 21:28

البت که هرچی همسری ها می گن همون درسته

خیلی هم خوب کاری کرد
هویجوری دیر هم رسیدی
بچه ها نویده راست میگه من شاهد بودم تا چهار ساعت بعدش دستهایش یخ بود !

آی باکلاه کم بود این روزها سهیلا هم اضافه شده پس من کی اول بشم ؟!

خلاف بده نه خلافکار !
میشه خوب بود ولی گاهی فعل بدی انجام داد
با م.ج موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد