بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

ا ی ر ا ن

 

اینجا ایران است. 

اینجا خانه من است.  

صدای من را از زیر آوار میشنوید.

نظرات 23 + ارسال نظر

آیریلیق آیریلیق آمان آیریلیق

هر بی دردن اولار آمان آیریلیق


الهی بمیرم واسشون

دوستم موفق شدی بیست و پنج روز رو یه نفس روزه بگیری
عیدت مبارک

میسی دوستم
عید تو هم مبارک

بیا مظفرم رو ببین دوستم

دوستم دیدمش

دوستم یه پست جدید بذار دلمون پوسید !

خودت چی به روح مجازی اعتقاد داری ؟
خودت کجایی دوستم ؟!

وارش 1391,06,08 ساعت 17:17

سلام

پرسیدیم جواب نگرفتیم...

ابراهیم نماد انسانی است که به دست های گلی و ملموس هیچ قدرتی اعتماد نکرد و دل به دست های غیبی خدا سپرد ...

منتظرم که جا به جا بشید و بعد شاهد حضور پر شورت در صحنه باشم :)

شمال هم میری ، خبر هم نمیدی ، جواب تلفن نمیدی ، ....
اسم تو رو هم میشه گذاشت دوست ؟!

واقعا
تازه خجالتم نمیکشم

اومدم به خواننده های احتمالی توضیح بدم موفق به شنیدن صدایت شدم

میمیرم واسه این مدیر وبلاگهای شیک که دیر به دیر آپ میکنن !

عجب روحیه ای دارم من !

نظر نمیذارم میشه سیزده تا !

عیب نداره چهاردهمی رو هم میذارم

وبلاگ که سر و صاحاب نداشته باشه همین میشه دیگه مردم میان تفریح میکنن !!

وقتی چند تا گشت وبلاگ گذاشتم اون وقت میفهمی خواهر

ننوشید ، نخورید ، نگردید ، نخندید ، آشغال نریزید .....
پس ما جوون ها چطوری تفریح کنیم خوو ؟! یه وبلاگ بود دلمون خوش بود میتونیم هر غلطی دلمون خواست توش بکنیم اگه گذاشتی !

پاشو بیا
دست شوهرت رو هم بگیر بیار
آپ کردم به افتخارشون

در دوردست‌ها 1391,06,27 ساعت 10:12

بیا آپ میکن مگو چیست آپ ...

بیا حداقل یه گردگیری کن اینجا رو !

من هنوز میام تا ثابت کنم ما از پا نیفتادیم هنوز @

نوووووووویده
نبودی کیک هات رو خوردم ...
:پی

بیا. هی نمیای، حقوقت رو میخورن. کیک که چیزی نیست.

و من هنوز هم می آیم

گفتم بعد از هزار سال اومدی آپ می کنی !

فقط دعا کن
شاید فرجی بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد