بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

opium

 

اونقدرام وحشتناک نیست که میگنا! 

دندوناش تازه دراومده 

اطلاع بیشتر در سایت زیر  

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DA%A9

نظرات 6 + ارسال نظر

سهراب گفت که : تا شقایق هست زندگی باید کرد ...

جالب بود ممنون

قصد پلیدت از نشر این پست چی بود ؟
میخوای جوانها رو معتاد کنی ؟ واسه دو زار سود بیشتر ؟ این دنیا ارزش نداره نکن دخترم این کارها رو نکن !

خودمونیم. قشنگه ها!
فقط با این عکسی که ازش گذاشتی یه مقدار من رو یاد هیولاهای هالووین میندازه

حالا بیا اعتراف کن ببینم هدفت از گذاشتن این چی بوده؟

خواهر دارم ترویج اعتیاد میکنم!
نه که معتاد نداریم تو جامعه واسه همین گفتم یه کاری کرده باشم تو این راستا

ali 1391,10,07 ساعت 14:32 http://alin1.blogfa.com

سلام
ممنونم واسه حضورت در بلاگم ....
اگه از نزدیک دیده باشینش بسیار هم خوشگله!!!
تو دانشگاه نور یه نمونش هست!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد