بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

بیست و شش

من هم از همه اهل زمین دلگیرم...

تصویر

نمایی از پیاده رو شامل مسیردوچرخه سواری، سطل زباله، جای تیر چراغ برق 

 

 

 

 

نمایی دور از نمای بالا به اضافه آشغال های کنار سطل زباله  

 

 

 

 

نمایی از مسیر شمال به جنوبه دارای چراغ! 

 

 

 

نکته: تا الآن دوبار مطلب نوشتم و هرکدوم به نوعی ثبت نشدن.به همین بسنده میکنم و بعدا اگه عمری بود مطلبشو مینویسم.

نظرات 5 + ارسال نظر

خب حجم عکسها رو کم کن خواهر من!

خیر سرم کمش کردم اینه!!

پست هات رو هم همیشه اول توی ورد بنویس!
از کسی که حدود 5 سال داره وبلاگ نویسی میکنه این رو بپذیر!
اگر هم نپذیری، مجبور میشم برم پگاه رو صدا کنم که هفت سال وبلاگ مینویسه!

حوصلم نمیگیره آخه


عکسها عالیه

برو خدا رو شکر کن اینترنتت دایال آپ نیست !
یادش بخیر دو صفحه تایپ میکردم بعد یهو می پرید !
من نصف حرفهامم نزدم این هفت ساله !

آی گفتی

فک کن پگاه تازه نصف حرفهاش رو نزده شده این! وبلاگ با این قطر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد